Geronimo hoorspelen bestaat vandaag 7 jaar


Geronimohoorspelen bestaat vandaag (4 maart) 7 jaar.

Dit bericht werd geplaatst in Over de site en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Geronimo hoorspelen bestaat vandaag 7 jaar

  1. John zegt:

    Beste Ton,

    Bijdeze mijn gelukwensen! Dat je ook de komende zeven jaar geïnspireerd bezig blijft met Geronimo hoorspelen. Dat er nog vele mooie specials mogen volgen, daarmee is Geronimo uniek onder de hoorspel websites.

    Groet,

    John

  2. annelies overkamp zegt:

    Hallo Ton,

    Van harte gefeliciteerd! Ga zo door met je prachtige site!

    Hartelijke groeten, Annelies

  3. Gerard Leeuw zegt:

    Ook van mij gelukwensen, En dat je maar lang door mag gaan.
    Fantastisch deze site.
    Groetjes
    Gerard

    • jacques klöters zegt:

      Ja leuke site. Doorgaan. Maar ik zoek het (mail) adres van Gerard Leeuw die ik vroeger in Lisse wist te vinden, maar nu niet meer. Goede groet! jkltrs@planet.nl

  4. Cornelis zegt:

    Hello, goodbye Ton,

    Van mijn kant ook gefeliciteerd met deze verjaardag.
    Het is een prachtige site, o.a. met de mooie specials.
    Veel waardering en lof.

  5. Petra Manenschijn zegt:

    Hey Ton,
    Oeps veel te laat zie ik…maar niet minder gemeend, van harte gefeliciteerd!!! Bedankt voor al het moois wat je met ons wilt delen!!
    Dikke knuffel, Peet. xxxx

  6. geronimo zegt:

    Iedereen dank voor jullie leuke reacties, ook via mail en Twitter.

Reacties zijn gesloten.